EsportsWywiad

Konferencja EsportsNext zbliża ekspertów z Europy i Ameryki

-

3 min czytania

W ubiegłym miesiącu odbywała się konferencja EsportsNext, której Brief Esports był patronem. Podczas niej poruszono bardzo wiele ciekawych tematów. Dodatkowo naszym kolegom z redakcji, udało się zadać kilka pytań członkowi zarządu konferencji, Johnowi Davidsonowi.

Esports Next

Esports Next

Jakie są najsilniejsze atuty branży esportowej w Ameryce Północnej?

John Davidson: Podczas gdy esport w Ameryce Północnej stanowi mniejszość globalnej publiczności, wiele nieendemicznych marek i tradycyjnych lig sportowych, których targetem są młodzi, ma siedzibę w Stanach Zjednoczonych i ma cele krajowe. Przychody ze sponsoringu są obecnie największym źródłem przychodów z esportowego, co sprawia, że przemysł północnoamerykański jest silny, ale także kluczowy, aby pomóc naszej branży w doskonałej realizacji partnerstw, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji dla marek obsługujących tę przestrzeń, jednocześnie pracując nad opracowaniem nowych, bardziej zrównoważonych strumieni przychodów, aby zmniejszyć zależność od sponsoringu.

Jaki jest główny cel konferencji EsportsNext?

John Davidson: Zorganizowaliśmy EsportsNext, aby zgromadzić profesjonalistów z branży esportowej, a także osoby, które chcą dowiedzieć się więcej o niej. Naszym celem jest pomoc w ulepszaniu praktyk biznesowych w branży esportowej, łącząc ją z ekspertami, aby umożliwić bardziej zrównoważony rozwój. Zwiększyć możliwości zarabiania i ostatecznie umożliwić graczom czerpanie większej przyjemności z tego, co kochamy. Obecnie kierujemy naszą ofertę do profesjonalistów z branży esportowej i spoza niej: dyrektorów C-level, osób zajmujących się rozwojem biznesowym oraz pracowników marketingu, organizacją wydarzeń i account managerów.

Co jest największą wartością konferencji?

John Davidson: Wcześniej podróżowanie po świecie wymagało znacznie więcej wysiłku. Największą wartością płynącą z konferencji jest możliwość zdobycia informacji od liderów spoza przestrzeni esportowej, z unikalną wiedzą, wraz z lokalnymi profesjonalistami, aby zapewnić uczestnikom solidną dyskusję i perspektywy, aby umożliwić im poprawę praktyk biznesowych z modelowania wyceny sponsoringu, wykorzystywania danych, maksymalizacji zwrotu z inwestycji z partnerstw, i więcej.

COVID położył większy nacisk na konferencje online, wymagając od wydarzeń, aby zapewniały lepsze możliwości niż w przypadku wydarzeń osobistych lub mieszanych. Chociaż znacznie zmienia to dynamikę sieciową konferencji, pozwala uczestnikom uczyć się od mówców, z całego świata, których nie mieliby okazji posłuchać. Aby upewnić się, że umożliwiamy naszym wirtualnym uczestnikom nawiązywanie kontaktów, co jest jednym z najcenniejszych aspektów konferencji, ułatwiamy szybkie sesje networkingowe, które pomogą członkom zainicjować i rozwinąć cenne relacje, bez względu na to, gdzie na świecie przebywają.

Dzięki profesjonalistom z Europy jesteśmy w stanie rozszerzyć naszą sieć nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale na całym świecie! Obecność uczestników z całego świata zapewnia nam różne punkty widzenia, a esport jest tak zróżnicowaną branżą, że pozwala na znacznie większe pole do rozwoju oraz na dzielenie się szeregiem pomysłów i interakcji. Zdecydowanie zgadzamy się, że dzięki COVID-19 i przeniesieniu naszej konferencji do sieci udało nam się pozyskać bardziej wyrazistą grupę uczestników EsportsNext, pochodzących nie tylko ze Stanów Zjednoczonych, ale z całego świata.

Wywiad dzięki uprzejmości Brief Esports.

Marcin Krzemień
Marcin Krzemień — kolekcjoner, fascynat gier Indie i niszowych systemów RPG. Pasjonuje się podbojem kosmosu. Prowadzi cykle: Blast from the Past, IndieDev, Supervillain Origins i inne. Znaleźć możecie go na Twitchu jako Redaktor_Krzemien.

    Mogą Ci się spodobać

    Więcej w kategorii Esports