Gaming

“Bioshock 4” będzie posiadał otwarty świat

-

2 min czytania

W czwartej części kultowej serii gier Bioshock najprawdopodobniej nie trafimy ani do Rapture ani do Columbii.

Bioshock 4 będzie posiadał otwarty świat, tak przynajmniej można zakładać po tym, jak studio Cloud Chamber ogłosiło poszukiwania pracowników potrzebnych do stworzenia czwartej części.

Aktualnie poszukiwanych jest 17 pracowników, którzy mają pomóc w sprowadzeniu BioShocka ponownie do naszego świata.

W ogłoszeniu o pracę (zauważonym przez PCGamesN) dodano: „Mamy nadzieję, że znajdziemy kogoś, kto będzie potrafił tworzyć wpływowe, oparte na postaciach historie w otwartym świecie”.

W pierwszych dwóch częściach Bioshocka gracze trafili do poziemnego miasta Rapture. W trzeciej odsłonie zwiedzaliśmy latającą Columbię. Gdy Cloud Chamber szukało ostatnio pracowników, w ich ogłoszeniu mogliśmy przeczytać, że Bioshock 4 będzie się dział w “nowym i fantastycznym świecie”.

Oprócz scenarzystów, którzy mają pomóc stworzyć historię potrzebną do gry firma szuka również innych pracowników.

Inne aktualne propozycje pracy, przeznaczone są dla starszego projektanta technicznego dźwięku. Tam możemy przeczytać, że czwarty Bioshock  to „oparty na narracji projekt FPS AAA, pełen charakteru i osobowości”.

Cloud Chamber poszukuje również programisty AI, który „dopracuje projekty i sfinalizuje wdrożenia miejskiego systemu tłumu i systemowej ekologii plemiennej czasami wrogiej sztucznej inteligencji”.

Firma poszukuje również starszego projektanta świata, który „połączy ręcznie wykonane elementy scenografii z pojawiającymi się zachowaniami sztucznej inteligencji, aby stworzyć„ żywy ”świat, który zapewni graczom różnorodność na każdym etapie gry”.

Wydawca 2K zapowiedział pracę nad Bioshock 4 w grudniu 2019 roku. Scott Sinclair, dyrektor artystyczny oryginalnych BioShock i BioShock Infinite, pracuje również nad nową grą.

„W ramach naszych wysiłków rekrutacyjnych poszukujemy osób z różnych środowisk i doświadczeń” – powiedziała szefowa studia Kelley Gilmore w 2019 roku. „Jestem przekonana, że ​​głębia i różnorodność doświadczeń związanych z tworzeniem gier w Cloud Chamber doprowadzi do kolejnego niezapomnianego BioShocka doświadczenie.”

Niestety Ken Levine reżyser oryginału nie będzie członkiem zespołu.

Czytaj też: Second Sight, klasyk od twórców TimeSplitters znowu na Steam

Mogą Ci się spodobać

Więcej w kategorii Gaming